Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty


Mamy wieloletnie doświadczenie w wysyłaniu roślin i  staramy się minimalizować czynniki mogące wpływać na ich jakość . Czasami zdarzają się jednak różne przypadki.  W  razie powstania błędów po naszej stronie, staramy się je natychmiast  naprawić.
 
Jeśli zakupiony towar ma wady ukryte lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o kontakt  w celu zweryfikowania zdarzenia. Prosimy o przesłanie reklamacji na maila  w tytule podając  Reklamacja oraz numer zamówienia ,prosimy o możliwie dokładne opisanie jakie wady ma towar lub podając inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia. Do reklamacji można dołączyć zdjęcie wadliwych roślin lub paczki.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie roślin, które wynikają z naturalnego stanu wegetacji, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Reklamacje prosimy zgłaszać jak najszybciej od momentu otrzymania przesyłki.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.


 Reklamacje i zwroty reguluje  Ustawa z 2 marca2000r.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki DO klienta - koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący).

 

 
Jeśli zaistnieje konieczność zwrotu pieniędzy za niezrealizowane lub błędnie zrealizowane zamówienie, pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu w ciągu 3 dni roboczych od uznania reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl